Hvor spontan er du?

Jippi! Ferie igjen! Satser på en like bra Frankrike-ferie som vi hadde i 2009! 


I dag har vært den beste dagen på lenge! Vi har nemlig vært super-spontane, og like fort som ferieturen før føflekk-kreften ble avlyst, har vi nå like fort booket en ny!

Jippi! Vi skal på ferie!

Fra nedtur til jubel

Fredagen jeg fikk vite om føflekk kreften, sto bagasjen pakket i kjelleren, og jeg hadde bare et par småting igjen å putte ned i håndbagasjen før jeg var klar for 7 uker på Cuba og i Karibien dagen etter.

Men den lille flekken satte altså en stopper for det. Nå har vi endelig fått hodet såpass over vannet at vi har klart å tenke som oss selv igjen.

Og med å tenke klart, var det kun én ting som sto i hodet på meg og mannen! Vi vil ut på tur!


Vi drar i morgen tidlig

Etter å ha snakket med legen min, Radiumhospitalet og forsikringsselskapet i løpet av dagen i dag, har vi fått beskjeden "God tur" fra dem alle sammen. Så i MORGEN (jepp, vi kaster ikke bort flere dager med venting med å sitte å se i veggen), så drar vi til Nice og den franske riviera.

Tror du vi klarer  å bli ferdig til i morgen tidlig? Sto det i meldingen fra min mann som satt og skulle bestille billetter mens jeg var hos legen.

JA! var mitt klare svar tilbake.

Og på rekordtid fikk vi bestilt flybilletter, leiebil og funnet ut tre steder vi har lyst til å overnatte for å best kunne utforske området.

Bagasjen ble pakket på en times tid (fatter ikke at det faktisk gikk så fort, men vi hadde god hjelp av modern og fadern som var barnevakt, og så var det jo tross alt ikke så lenge siden vi hadde pakket alt ut fra de samme bagene, så da gikk det unna i svingene).

Nå blir det 9 dager i sol og varme (vel, ikke så mye soling for min del, jeg tåler jo tydeligvis ikke sånt), men deilig blir det uansett!

Tror ikke sjøvannet har rukket å få en badelig temperatur ennå, men pytt sann, en tå skal i hvert fall få kjent på Middelhavet.

Håper å få kommet med noen oppdateringer mens vi er på tur.

Nå må jeg bare vanne agurkene, tomatene og paprikaen (har jo grønnsakshage i vinduet), skrive en mail, rydde litt og så er det natta.

Gleder meg som et barn til i morgen! Måtte dette bli den beste ferien på lenge! Jeg trenger all den deilige følelsen jeg klarer å suge til meg, før det blir noen kjipe dager med sykehuskorridorer når jeg kommer hjem!

Ha en fin uke folkens!

Beate -


Blogglisten hits

Kommentarer

Populære innlegg