Strandlek på Amadores

Dagene med mammaperm og ferie går så alt for fort her på Grand Canaria.

Kan ikke tro at vi har vært her i snart 7 uker! Ikke vises det på brunfargen på kroppen at vi har vært her så lenge, og det føles fortsatt som i går at vi var hjemme og at det begynte å bli kaldere i været.

(Nå begynner selvsagt solings-panikken å spre seg, på samme måte som de som bare er her én uke. Da er det ned på en solseng og ligge paddeflat så lenge som mulig. Hadde ikke trodd at jeg skulle komme dit, men kan ikke si noe annet enn at panikken har begynt å komme)

Jeg gruer meg faktisk litt til å dra hjem til snø, slaps og kalde dager. Jeg definerer meg nemlig som klimaflyktning. Elsker sol og sommer.

Derfor legger jeg ut disse bildene slik at jeg på mørke vinterkvelder hjemme enkelt kan gå tilbake og få litt sommerfeeling. Håper de gir deg også noen minner fra sene late sommerkvelder!

Heldigvis har solen snudd, og om ikke så alt for lenge (vel nesten et halvt år…) så kan man kose seg med sol og sommer i Norge også. Det gledes.




Sverre koser seg på stranden.

Bare føtter i deilig sand fra Bahamas. Kan de bli bedre?

Sebastian har blitt stor gutt mens vi har vært her. Faktisk er han et halvt år i dag!

Sverre og pappa koser seg på stranden.

Siden det fortsatt er litt julestemning her nede...

Mormor og Sebastian koser seg på stranden før solen går ned. Jeg elsker å være på stranden i skumringstimen.

Mitt nye badehåndkle. Elsker det. Synes det ser så fresh ut på stranden. Kjøpt i norsk nettbutikk, men er egentlig fra Australia.

Sebastian koser seg på stranda.

Gøy på stranda. Dette var bare sekunder før han begynte å spise på det nye badehåndkleet, og alt sanden som fulgte med...

Dette er Sverres favorittsyssel på stranda. Han kan bære vann i flere timer.

Det bæres flere liter vann hver gang vi er på stranda.

Vollgrav og festning er tingen, ikke slott. Han er jo tross alt gutt.

Kul liten gutt på restaurant for å få seg litt forfriskninger etter all vannbæringen.

Kommentarer

Populære innlegg