Stive brystvorter av badeleken

Sverre elsker å hoppe fra kanten av bassenget. I sommer på Mallorca øvde han inn en haug med triks. Her tar han salto ut i det varme vannet. - Mallorca, juli 2016.

Vi er hjemme i høstferien. Har ikke reist på hverken hytte på fjellet eller på storby- eller badeferie.

Men hjemme-ferie byr på et hav av gøyale muligheter for familien. I dag sto tur til svømmehallen på programmet.

Hadde aldri trodd at jeg skulle klare å få så store pupper og stive brystvorter på en familietur til bassenget, men det fikk jeg altså. Vel det så i hvert fall slik ut.

Hva en leke kan gjøre

Skal man i svømmehallen, er det alltid gøy å ta med en leke Sverre kan dykke etter. Etter at han ble komfortabel i vannet, er han nemlig mer under vann enn over.

Etter å ha dykket litt etter leken, ville han klatre på en klatrevegg som er montert i bassenget. Med leken i hånda, ble det vanskelig å komme seg opp, så jeg tilbydde meg å holde den litt.

Etter et par minutter ble det annonsert at bølgene ville bli slått på i bassenget vi befant oss i, og folk flokket til.

Med litt kaotiske tilstander i bassenget, og med en gutt ved min side som ikke er helt svømmedyktig, tenkte jeg ikke så mye på badeleken som jeg endte opp med å putte på den eneste plassen man kan når man kun har på seg badedrakt - oppi badedrakten.

Den hang jo bare helt øverst, så det var ikke så problematisk egentlig.

Når bølgene hadde stilnet, byttet vi basseng, og jeg ble stående å snakke med ei dame mens Sverre hoppet fra kanten og viste fram kule triks.

På et tidspunkt synes jeg at dama ser litt rart på meg, stirrer litt vel mye på puppene mine, men jeg tenker ikke nevneverdig over det.

På vei opp til vannsklia går det opp for meg hvorfor dama hadde stirret. Det ser nemlig ut som om puppene mine er et hakk høyere opp enn de vanligvis er, og at brystvortene er stive og store som de Madonna hadde på en konsert for noen tiår siden.

Badeleken med to kuler i hver ende, hadde nemlig lagt seg slik til på innsiden av badedrakten at den dannet to oppstopper-pupper med stive vorter.
Jeg takket høyere makter for at ikke flere hadde sett det, tok den ut og kastet meg ut i vannsklia.

Er glad den ikke ramlet lengre ned, det hadde blitt enda mer festlig.

Episoden slår selvsagt ikke mitt pinligste øyeblikk noen gang i en svømmehall. Det skjedde da jeg gikk på barneskolen. Da var jeg aktiv svømmer, og stresset fra skolen til bassenget for å rekke treningen. Jeg fortet meg å dusje, tok på badehette, kastet bagen på ryggen og sprang ned til de andre som var klare for trening.

Det var bare ett problem.

- Jeg tror du har glemt noe i dag, sa treneren min, mens de alle så sjokkert på meg.

Jeg kom nemlig kliss naken ned til treningen, men hadde altså husket badehetten og brillene på hodet.

Kunne ikke annet enn å si "obs", og returnere til garderoben for å kle på meg litt mer enn badehetta.
Det ble en litt klein trening for å si det mildt.

- Beate -




Blogglisten hits

Kommentarer

Populære innlegg