Angrer ikke på at jeg var så åpen!

Thomas Ulsrud og meg. Curlinglandslaget var på plass
på KKdagen for å gi damene en innføring i sporten.
Kjære alle dere 4189 venner, familie, bekjente og hygglige blogglesere som har vært innom innlegget mitt hvor jeg fortalte om hvorfor turen vår til Cuba og Karibien ble avlyst.

Jeg angrer definitivt ikke på at jeg var så åpen og ærlig med dere og delte denne private historien om mitt livs verste dag hvor jeg følte verden falt i grus.

Noen ganger lønner åpenhet seg, for makan til positiv respons hadde jeg hverken drømt om eller håpet på.

Jeg trodde det skulle bli et innlegg for de nærmeste som kjenner meg godt, men innlegget levde til slutt sitt eget liv og ble bare mer og mer lest.

Jeg har fått utrolig mange hyggelige SMS'er, telefoner, mailer, meldinger på Facebook og hyggelige kommentarer her på bloggen. Vit at jeg setter pris på hver og en av dem.

Tenker mer positivt nå

Alle de hyggelige tilbakemeldingene har gjort at jeg har klart å få humøret opp flere hakk. Jeg føler meg hørt og forstått, og føler meg ikke så alene i det hele.

Radiumhospitalet neste

I morgen formiddag skal jeg for første gang gå inn døra til Radiumhospitalet. Jeg har hatt sykehusskrekk før, men håper at skrekken ikke slår til for fullt denne gangen. Jeg skal prøve å tenke på alle dere som sier at det er viktig å være sterk og tenke positivt, til tross for at jeg gruer meg som bare det.

Egentlig gru-gleder jeg meg. Det blir skummelt å skulle møte opp der fordi alt blir så reelt, men samtidig blir det fint å forhåpentligvis få svar på en god del av alle spørsmålene som har svirret rundt i hodet på meg den siste uken.

Dro på motivasjonsdag

Etter å ha lest så mange meldinger om å stå på, så bestemte jeg meg fredag morgen for å delta på KKdagen som gikk av stabelen i Oslo Konserthus.

En halv time før jeg måtte gå ut døra for å rekke det, bestemte jeg meg, og før jeg visste ordet av det, satt jeg på første rad i konserthuset og ble peppet full med teknikker om hvordan man skal bli mentalt sterkere, hvordan få til det man vil og bli underholdt slik at jeg lo godt fra langt nede i magen.

Det var helt rett å dra dit, skulle bare ønske jeg hadde bestemt meg litt før, og tatt med meg mamma dit. Det får bli neste år.

Her er et par bilder der i fra!

Wish me luck tomorrow!

Beate



Måtte nesten ta en liten selfie på fotoveggen til KKdagen.

Det var kjempegøy å prøve curling med hjul under stenene og på plast-bane i stedet for på is.

Men vanskelig var det, og jeg fikk ikke premie for mine 2 poeng!

Det så en stund ut til at det skulle bli fultreffer, men den gang ei.


Men gøy var det!
Gisle Børge og Heine Totland sto for en flott avslutning med musikalsk show. 
Solveig Kloppen startet ballet med en samtale med Gjyri Helén Werp, redaktør i KK.
Christine Otterstad fortalte en historie om hvordan datteren hadde kommet igjennom angst og depresjon på skolen. Et foredrag til ettertanke.


Får du anledning til å høre på denne mannen, Henrik Aase, så gjør det! Han var forfriskende! Kom med budskapet om at du ikke må si "burde" og "prøve" til deg selv om ting du vil oppnå, men heller si "SKAL". Det funker faktisk!

E8A4BF8B-45F0-4C7F-BF0A7402EC398A4E-7B2E2F1B-B272-4297-8CE7E0B1BD4E104A

Kommentarer

Populære innlegg