På GLAMping i St Tropez - Et tilbakeblikk i pøsregnet

Det høljer ned ute, det pisker mot ruta, og jeg har for lengst innsett at friuken min (ja, jeg har begynt å jobbe igjen etter mammapermen), ikke kommer til å bli en uke der jeg får gjort hagen høst/vinter-klar som jeg hadde planer om.

Eplene blir ikke høstet inn, planten jeg har kjøpt som skulle plantes i bedet som er overgrodd med ugress står halvdau på trappa og drukner, og den busken som nå har blitt et tre ved siden av trappa, blir ikke sagd ned denne uka heller.

Da er det bare å gjøre det beste ut av situasjonen, og kose seg inne.

Og når jeg nå først sitter her og ser igjennom bilder som skal leveres inn til barnehagen (trenger bare et av oss foreldre og ett av besteforeldre, for de skal lage "mitt hus" til Sebastian) så var det så utrolig deilig å se tilbake på ferien i St. Tropez i mai, hvor solen skinte, strendene lå der så øde og fine, og det var deilig bare å tasse rundt i det franske luksusparadiset.

Og hvis du nå i regnværet sitter og planlegger neste års ferie, så kommer her et godt tips. Dra på GLAMping til St. Tropez. Camping egentlig, for vi bodde altså på en campingplass, men GLAM fordi det var ei campinghytte i første rekke mot havet, som hadde alt du trengte innvendig. Superdeilig dusj, kjøkken, toalett to (ok da, litt vel små) soverom, og en petit stue. Men du trengte ikke mer, for på morningen var det bare å åpne dørene, så spiste du frokost på stranda!

Fantastisk var det!

Vi bodde på campingplassen som het Kon Tiki, og hjemmesiden finner du her (eh..på fransk)

Her er noen Bilder du kan bli fristet av!

Nå skal jeg se Hashtag på TV 2. En serie om oss bloggere, hehe.

Sverre og meg i St. Tropez.

Utsikten fra sofaen i campinghytten!

Dagtid på stranden ved Kon Tiki.

Ingen tur til Frankrike uten en tur innom Ladurée!

Min franske sønn Sebastian passer gjerne på brødet.

Nyinnkjøpt hatt fra luksusmarkedet i St. Tropez. 

Måtte jo prøve å ta noen flotte søskenbilder av guttene. 

Og så ville naboene hjelpe med å ta et bilde av meg og guttene også. Det syntes Sebastian var så gøy at han klappet.



Et knøttlite badeland (uten basseng, men med slike kule ting) inne på området. Veldig gøy for kidza.

Et flott vannområde, med Babyland innenfor, og et hoppeslott på andre siden. Sverre storkoste seg. (Men ja, mor hadde ønsket seg et basseng, så hadde det vært helt perfekt. Men det var også det eneste som manglet)

Sverre ble skikkelig trygg på vann som sprutet mens han var der, og gikk fra å ikke like å ha hodet under dusjen, til å stå en halvtime alene i dusjen og leke og kose seg!

Solnedgang. Den deiligste tiden på stranden.

Sverre lekte ninja. (Jepp, Lego Ninjago er det kuleste for tiden). Han likte godt at jeg tok lillebrors skjerf og knøt rundt hodet. Han mente Ninja, jeg syntes mest han så ut som en liten Karatekid.


Karatekid altså!


Umulig å få til et kult bilde i hoppeslottet. De spratt rett og slett for mye rundt! Sebastian inkludert. (Han kunne være der når det kun var storebror som var der. Kom det andre unger måtte han ut der i fra)

Ha en fin kveld da!

Deilig å være tilbake på nett igjen etter en alt for lang periode uten å blogge. Var rett og slett ganske utmattende å begynne å jobbe!



Blogglisten hits

Kommentarer

Populære innlegg