Jeg tok visst en SONJA på "God morgen, Norge"!

Da jeg i ferien satt og så igjennom bilder fra den siste tiden, og med prisebryllupet friskt i minnet, slo det meg.

Jeg har tatt en Sonja på "God morgen, Norge"!!

For var det en ting vår egen Dronning ble hyllet for i løpet av direktesendingen til Nyhetskanalen (og for så vidt noe hun har blitt applaudert for utallige andre ganger også) så er det at hun er så flink på gjenbruk.

Hun er gjenbruksdronningen vår!


Samme plagg flere ganger

Nå kan du kanskje argumentere for at det bare skulle mangle at man ikke skulle bruke en kjole eller et annet plagg flere ganger, særlig sånne dyre kjoler som Dronningen har, men trenden har jo lenge vært at har man først vist seg offentlig i et plagg, så er det liksom oppbrukt.

Men med Dronningen som forbilde føler jeg meg trygg på at det er helt ok at jeg har klart å bruke favorittgenseren min opptil TO ganger på "God morgen, Norge", og attpå til har jeg brukt den ved en backstage-sending fra "Skal vi danse" også. (Jeg har vel rett og slett ikke så mange plagg jeg føler passer til slike anledinger liggende i skapet)

Dette til tross for at den ikke er omsydd eller gjort om på noe som helst måte, som den nok ville vært hvis den var i hendene på sy-om-dronningen Jenny Skavlan. (Jeg kunne sikkert gjort noe med den, men jeg er rett og slett ikke så flink med den der symaskinen jeg har arvet etter modern).

Så jeg slår et slag for gjenbruk, og har tenkt å bruke den ennå noen dager til (selv om den nok synger på sitt siste kapittel i livet akkurat nå).

(Men nei, skal jeg på TV en annen gang, så skal jeg prøve å huske å kle på meg noe annet. Vil jo ikke bli kjent som hun ÆØÅ-kjendis-bloggeren som alltid går i lilla.)

Tror dette var første gang jeg gikk i favorittgenseren min. Mener å huske at jeg kjøpte den inn til backstage-sendingene til "Skal vi danse". Her med fotograf Goran Jorganovich.

Her bruker jeg altså genseren for første gang på "God morgen, Norge". Da snakket vi om en stor test av parkdresser som ble utført av "Foreldre og barn".

Jepp, lilla genser it is. Her på parkdress-test-innslaget høsten 2014.

Og så på nytt altså. (Godt jeg valgte et annet smykke). Her viser vi fram alle sommerlekene vi har testet på bloggen. (INNSLGAGET SER DU HER OM DU VIL)


Og så har jeg altså publisert et bilde av meg selv i den samme lilla genseren før også, og det til og med her på bloggen!

Men dette bildet tror jeg er nytt. Ikke publisert før altså. Her er favorittgenseren med til min tidligere studieby Lyon i Frankrike. Og Sverre var bare 2 og et halvt år gammel. (Genseren begynner å bli noen år gammel med andre ord. Kanskje en grunn til at man kaller noe for en favoritt)

Følg meg på Instagram! @beatelarsen

Blogglisten hits

Kommentarer

Populære innlegg