Og vinnerne er...

Etter at vi var på "God morgen, Norge" for å vise fram årets sommerleker, hadde jeg en liten konkurranse eller giweavay her på bloggen.

Siden jeg dro på ferie rett etter å ha lansert konkurransen, har jeg ikke fått trukket vinnerne før NÅ, for det var så håpløst å skrive blogg på iPad fra det store landet Syden.

Men nå er jeg tilbake, har gått igjennom alle gaveønskene, og etter å ha fått Sebastian til å peke på skjermen for å finne en vinner, ble det til slutt to fine damer som vinner hver sine kule sommerleker til barna.



OG VINNEREN ER:


Silje Sigvartsson som får den andre av sommerens store slagere, nemlig en SwimFin! (Vi har testet den ut på Mallorca, og der var det tre andre barn også som håpet å få bassenget for seg selv med å leke hai! Håper ungene klarer å bli enige om hvem som skal bruke den først)

Silje, send meg en mail på beate_larsen@hotmail.com med full adresse, slik at Andemorshop.no får sendt ut lekene til dere!

Ha en superduper sommer folkens, og følg med her på bloggen, for her kommer det snart flere tester av kule leker! (og selvsagt mye annet gøy fra vår lille familie)



Blogglisten hits

Kommentarer

Populære innlegg