Jeg er nominert til årets mammablogg!


Trodde ikke da jeg startet denne bloggen at jeg skulle bli med i en konkurranse om å bli årets mammablogger på Mammanett.no, men nå har jeg altså blitt det! (Jippi, jippi, jippi!!)

Vi er hele 66 nominerte mammaer, så det betyr at konkurransen for å bli en av finalistene, er veldig stor.

Første mål er derfor å få nok stemmer til at man kan bli vurdert av fagjuryen, men for å få det til trenger jeg din stemme. (Shitt, nå føler jeg meg som deltakerne på "Skal vi danse" som står og tigger om at du må sende SMS. Har alltid tenkt at det må være litt flaut, og jaggu er det akkurat det jeg føler nå. Flauhet)

Men siden jeg har et snev av konkurranseinstinkt, så må altså oppfordingen om å sende inn SMS sendes ut til alle mine blogglesere.

Det hadde rett og slett vært så sabla gøy om man kom seg opp på den eksklusive finalist-lista!

Og stemmer du, kan også DU vinne fine premier!

For å gi meg en stemme eller ti (lite beskjeden der altså), så sender du en SMS til 2012 hvor du kun skriver mblogg36 inni. Så enkelt, så greit! (Koster 3 kr pr sms)



Fristen for å stemme er 16. februar.

Tusen tusen takk om du stemmer! Og oppfordre gjerne noen andre også til å stemme!



Kommentarer

  1. Grattis!!!! Dette blir spennende!

    Jeg vil gjerne utfordre deg til å være med å vise at vi mamma- og pappabloggere kan mer enn bare ømme bryster, gullkorn fra barnemunn og koselige øyeblikk. Bli med på noe større enn oss selv (nest etter våre egne barn selvfølgelig)!

    Er du med? http://www.superpapsen.no/2015/01/25/arets-pappablogg-skal-kares-ikke-stem-pa-pappa/

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg